ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان ناپایدار می شود/ شناورهای سبک از تردد خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به مواج شدن دریا از ساعات پایانی امشب در محدوده تنگه هرمز، شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

بازخبر /مجتبی حمزه نژاد  با بیان اینکه وضعیت جوی و دریایی هرمزگان از امشب تا پایان هفته ناپایدار خواهد بود، افزود:  طی ساعات صبح امروز در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و به تدریج غبار محلی خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: از ساعات بعدازظهر و شب در مناطق دریایی افزایش باد جنوب شرقی با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که باعث مواج شدن دریا بویژه در نقاطی از تنگه هرمز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به مواج شدن دریا از ساعات شب در محدوده تنگه هرمز شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

سی سی پور با اشاره به اینکه مواج بودن دریا تا ظهر دوشنبه با باد‌های جنوب شرقی و از سه شنبه با باد‌های شدید شمال غربی ادمه خواهد داشت، ادامه داد: روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه نیز با تاثیر موج ناپایدار در برخی مناطق استان بویژه نواحی مرکزی و شرقی بارندگی خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی تا روز سه شنبه افزایش نسبی دمای کمینه و از سه شنبه تا پایان هفته کاهش محسوس دمای کمینه در استان پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *