چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

کشف ۲۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از موفقیت مرزبانان قشم و بندرعباس و کشف ۲۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در آب‌های داخلی کشور خبر داد.

بازخبر /  سرهنگ حسین دهکی صبح امروز(۱۹ بهمن ماه) در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم پس از کسب خبری مبنی بر قاچاق سوخت در ۱۲ مایلی شرق “جزیره لارک”، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی را به محل های اعلامی اعزام کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک فروند قایق حامل محفظه پلاستیکی سوخت قاچاق برخورد و در عملیاتی منسجم شناور مذکور را توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان  با اشاره به دستگیری ۵ سودجو، تصریح کرد: مأموران پس از توقیف شناور، توانستند ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را کشف کنند.

سرهنگ دهکی در ادامه از دپوی ۱۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عباس خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس نیز در عملیاتی جداگانه دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، موفق شدند ۶ محفظه پلاستیکی حاوی  ۱۰۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل را که در لا به لای جنگل‌های دریایی حرا دپو شده بود شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را ۱۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *