اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رویداد ٢٠٢٠ هودکس در بندرعباس برگزار می شود

رئیس انجمن طراحان لباس استان هرمزگان گفت: رویداد ٢٠٢٠ هودکس با حضور طراحان لباس، مزون داران و دانشجویان طراحی و دوخت لباس به صورت تخصصی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

بازخبر /آزاده آریانا صبح امروز(۱۶ بهمن) در نشست خبری، عنوان کرد: پیش از این، هودکس ٢٠١٩ همزمان با دهمین سالگرد تأسیس انجمن طراحان لباس برگزار و با استقبال خوبی روبه رو شدیم.
وی افزود: آثار ارائه شده و به نمایش گذاشته شده در این رویداد لباس های طراحی شده مدرن و سنتی تلفیقی توسط طراحان لباس و همچنین صنایع دستی خواهدبود.
آریانا با بیان این که در این رویداد ٢۴برند و غرفه شرکت می کنند، عنوان کرد: خوشبختانه این دوره از رویداد هودکس با استقبال بسیار خوبی از جانب مردم و طراحان لباس مواجه شد؛ طراحانی از شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، کیش، قشم و خوزستان قصد حضور در هودکس را داشتند که به دلیل محدودیت در ظرفیت محل برگزاری امکان پذیرش تعداد زیادی از این درخواست کنندگان وجود نداشت.
آریانا ادامه داد: در سال های گذشته تعداد انجمن طراحان استان کمتر از ١٠ نفر بود که طی تقریبا دو سال اخیر این تعداد به ١٢٠ نفر عضو انجمن رسید.
وی بیان کرد: متأسفانه رویدادهای غیر تخصصی در شهر، بدون گرفتن هیچگونه مشاوره ای از انجمن طراحان برگزار می شود؛ در حقیقت انجمن طراحان لباس استان مخالف برگزاری رویدادهای طراحی لباس نیست اما برای بالارفتن کیفیت این رویدادها و تخصصی برگزار شدن آن ها و در جهت تسهیلگری این رویدادها توسط انجمن مشاوره قطعا نتایج بهتری خواهد داشت.
رئیس انجمن طراحان لباس استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: کد شیما برای آثار واجد شرایط در این رویداد با حضور داورانی از بنیاد ملی مد و لباس دعوت کرده ایم.
وی در پایان گفت: ضمن تشکر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برای اخذ کد کشوری این رویداد و همچنین سازمان شهرداری برای تبلیغات محیطی همراه ما بودند، امیدواریم در جهت صدور مجوز برای رویدادهای غیرتخصصی تجدید نظر صورت بگیرد.
لازم به ذکر است افتتاحیه رویداد هودکس ٢٠٢٠ روز پنجشنبه ١٧ بهمن برگزار می شود و این هودکس تا ١٨ بهمن ادامه خواهد داشت. رویداد هودکس ٢٠٢٠ زیر مجموعه جشنواره مد و لباس فجر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *