ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آماده سازی ۹ بوستان جهت اسکان مسافران نوروزی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: ۹ بوستان در شهر بندرعباس با اجرای تمهیدات لازم آماده اسکان مسافران نوروزی می‌شود.

بازخبر /مصطفی خادم با اعلام این خبر از آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای استقبال از مسافران نوروزی، آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است.
وی افزود: ۹بوستان از جمله بوستان‌های خلیج‌فارس، ولایت، دولت، دباغیان، شب فاز یک، شب فاز دو، جهانگردی، کپشکن و گلها در شهر بندرعباس برای اسکان و استقرار مسافران در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: رفع مشکلات و آماده‌سازی تأسیسات پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو، برای استقبال از نوروز ۹۹ در دستور کار شهرداری قرار دارد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از نیمه‌های دی‌ماه، بازدیدهای مستمر از بوستان‌های محل اسکان صورت گرفته و مشکلات کنونی آنها پس از شناسایی، به منظور رفع در دستور کار قرار گرفته است.
خادم اذعان کرد: تعمیر، بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی، بازپیرایی فضای سبز، گلکاری داخل پارک‌ها، رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک‌ها، تعمیر آبخوری‌ها و شیرآلات و غیره در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با آغاز عملیات آماده‌سازی پارک‌ها تا قبل از آغاز سال نو، تمام بوستان‌های محل اسکان مهیای میزبانی از مسافران نوروزی خواهد شد.
این مقام مسئول همچنین از در نظر گرفتن سه بوستان دیگر به عنوان رزرو جهت اسکان سرریز مسافران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: امسال نیز، اسکان در حداقل یک بوستان ممنوع بوده و در تلاش هستیم یک بوستان دیگر نیز به همین شکل در اختیار گردشگران و شهروندان باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *