ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو فراکسیون ورزش مجلس:

فدراسیون فوتبال با ناقضین قانون برخورد کند/نگذارید حق مردم هرمزگان پایمال شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار ورود سرپرست فدراسیون فوتبال به پرونده اعتراض تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شد.

بازخبر / احمد مرادی   افزود: باشگاه آذرخش بندرعباس با عمر ۲۰ ساله و نماد اعتماد به بومی در استان هرمزگان در حال فعالیت و سبب گرایش بسیاری از اقشار جوان به سمت ورزش شده است.

وی با بیان اینکه با تمامی تنگناهای مالی این تیم با اتکا به خود از مسابقات استانی خود را به لیگ برتر فوتسال کشور رساند، اضافه کرد: با تمامی این اوصاف برخی مسائل سبب شد امروز آذرخش خود را سقوط کرده به لیگ یک بداند درحالی‌که به دلیل تخلف در دیدار شهروند ساری این تیم باید در لیگ برتر ماندنی شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه تیم شهروند ساری در دیدار برابر آذرخش بندرعباس از بازیکنی محروم بهره برده که طبق قانون تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی به دور شدن از قوانین و خروج از اختیارات قانونی مجوز بازی این بازیکن محروم را صادر کرده است که به‌واقع جای تعجب دارد.

مرادی ادامه داد: به نظر می‌رسد صدور چنین مجوز مبهمی با استدلالات عجیبی که درآمده ناشی از اعمال‌نفوذ بوده است که عملاً موجب تضییع حقوق قانونی باشگاه آذرخش شده است و امتیازات این دیدار از نماینده هرمزگان سلب شده است.

وی با اشاره به اینکه از سرپرست فدراسیون فوتبال می‌خواهم نسبت به بررسی موضوع و احقاق حقوق مردم هرمزگان و جلوگیری از تداوم اعمال غیرقانونی، ورود جدی داشته باشد، عنوان کرد: امیدوارم شاهد برخورد قاطع فدراسیون فوتبال باکسانی باشیم که قانون را نقض کرده و حق مردم هرمزگان را پایمال کرده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *