ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یکه تازی نماینده هرمزگان در گروه الف مسابقات فوتسال کشور

تیم فوتسال بانوان انرژی برپارسیان در ادامه پیروزی های متوالی خود، در چهارمین دیدار دور گروهی مقابل تیم بانوان مریوان جشنواره گل به راه انداخت.

بازخبر /    از سری مسابفات گروه الف لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور که به میزبانی پارسیان و در سالن یادگار امام (ره) برگزار می شد، تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان که در سه دیدار اول خود، سه برد قاطع بدست آورده بود، عصر گذشته(۱۳ بهمن) موفق شد در یک بازی برتر و زیبا، با نتیجه قاطع ۸ بر ۱ تیم مریوان نماینده استان کردستان را شکست دهد.گل های بانوان انرژی بر پارسیان را در این دیدار فریده رهی(۵گل) و ملیحه نورالدینی(۳گل) به ثمر رساندند.
این تیم در پنجمین و آخرین دیدار دور گروهی خود امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در سالن یادگار امام (ره)به مصاف تیم صدرا تهران می رود.
این مسابقات باحضور تیم های فوتسال بانوان منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، سون نوشهر، گوهر زمین سیرجان، صدرا تهران، نفت امیدیه وهیات فوتبال مریوان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برگزار می شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *