اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱.۳ میلیون TEU فراتر رفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۳۱۱ هزار تی.ای.یو کانتینر طی ده ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

بازخبر /     اله مراد عفیفی پور روز گذشته(۱۳ بهمن) در جمع خبرنگاران، با ارائه آخرین آمار و ارقام استخراج شده در خصوص کارنامه عملیات کانتینری بندر شهید رجایی طی ده ماهه سال ۹۸، اظهار کرد: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۹۲۳ TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.

عفیفی پور اضافه کرد: از مجموع یک میلیون و ۱۱۰هزار و ۲۲۴ هزار TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۱۴۴ هزار و ۹۶۴ TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: حجمی بالغ بر ۲۴۵ هزار TEU کانتینر با رشد ۶.۵ درصدی طی ده ماهه سال جاری از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

وی از جابجایی ۳۱۱ هزار و۲۴۵ TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی با افزایش ۵.۱ درصدی و ۴۰۹ هزار TEU کانتینر وارداتی طی ده ماه گذشته خبر داد.

بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که با ۸.۵ میلیون TEU کانتینر ظرفیت سالانه، تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *