اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ذوالقدر: تخلف سازمان شیلات هرمزگان را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف سازمان شیلات هرمزگان در خصوص راه‌اندازی پارک پرورش میگو در نزدیکی غار نمکی هرمزگان گفت: ما این موضوع را از طریق هیات دولت پیگیری می‌کنیم اگرچه قوه قضاییه هم می‌تواند در صورتی که غیرقانونی بودن این موضوع را احراز کند به موضوع ورود کرده و اقدامات قانونی خود را انجام دهد.

بازخبر / سیده فاطمه ذوالقدر  با اشاره به ماجرای مرکز پرورش میگو در نزدیکی غار نمکی در قشم و تهدید این مرکز گردشگری گفت: در این باره در مجلس شورای اسلامی تذکر داده بودیم. باید توجه کنیم که ما متاسفانه هنوز وزیر جهاد کشاورزی هم نداریم. این در حالی است که اکنون سازمان شیلات هرمزگان در این حوزه تخلف کرده است.

وی ادامه داد: من باز هم با آقای امیری معاون پارلمانی رییس جمهور تماس می‌گیرم و این موضوع را متذکر می‌شوم. باید به این تذکری که در این خصوص در مجلس شورای اسلامی داده شده توجه شود، چرا که این غار اکنون به عنوان یک اثر از میراث فرهنگی ما در حال آسیب دیدن است. اگرچه در این حوزه بار اول نیست که سازمان شیلات تخلف کرده، بار دیگر هم شاهد موضوعی درباره کشتی‌ها بودیم. اگرچه این موضوع درست است که ما در این دو حوزه شاهد مسائلی اقتصادی و تولید اشتغال هستیم ولی این نباید باعث آسیب زدن به اماکن میراث فرهنگی تمام شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما قطعا این موضوع را از طریق هیات دولت پیگیری می‌کنیم تا مجددا متوقف شود. اگرچه سازمان شیلات هرمزگان در این باره باید اقدام لازم را انجام دهد، ولی سازمان میراث فرهنگی قطعا باید به این موضوع ورود پیدا کند تا آسیب دیدن میراث فرهنگی هرمزگان خاتمه پیدا کند.

ذوالقدر اضافه کرد: ما در همین حوزه یعنی در حوزه میراث فرهنگی در هیات دولت وزیر داریم. وی باید این موضوع را متذکر شود و از دولت بخواهد جلوی اینگونه مسائل را بگیرد. اگرچه در صورتی که این موضوع تخلف باشد و غیرقانونی بودن این رفتار احراز شود، قوه قضاییه هم می‌تواند به این موضوع ورود کند و اقدامات قانونی خود را نسبت به واحدهای متخلف اعمال کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *