آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تمامی ظرفیت‌ها را برای بازسازی مناطق آسیب دیده سیل در هرمزگان به کار می گیریم

استاندار هرمزگان بر لزوم به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای بازسازی مناطق آسیب دیده و جبران خسارت های ناشی از سیل در شرق هرمزگان تاکید کرد.

بازخبر / فریدون همتی شب گذشته(۱۱ بهمن) در نشست پیگیری بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در شرق استان هرمزگان، عنوان کرد: برای تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در شرق هرمزگان، تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: لایروبی و پاکسازی معابر و منازل مسکونی روستاهای سیل زده از گل و لای ناشی از سیل به سرعت توسط بنیاد مسکن، صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: در همه روستاهای سیل زده شرق هرمزگان، نماینده بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده های مربوط به خسارت های سیل، استقرار یابد و روند بازسازی خانه‌های آسیب دیده به سرعت آغاز شود.

همتی تصریح کرد: اقدامات مربوط به پرداخت کمک ها و تسهیلات ارزان قیمت جهت جبران خسارت های ناشی از سیل در شرق هرمزگان، پیگیری و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: همچنین موضوع جابجایی برخی روستاهای در مسیر سیلاب و یا احداث دیوارهای حفاظتی برای روستاها، جهت مراقبت از آنها در برابر سیل، مورد کارشناسی دقیق قرار گیرد و بر این اساس اجرای آن پیگیری شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: جمع بندی دقیق از میزان خسارت ها در هر بخش توسط دستگاه‌های اجرایی به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *