اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

طرح “معامله قرن” هیچگاه اجرا نخواهد شد/ترامپ به دنبال خروج از تنش های اخیر است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هدف آمریکا و اسرائیل از طرح معامله قرن، اشاعه فرهگ سازش در کشور های اسلامی و بهره برداری ترامپ از این مسئله برای خروج از تنش های اخیر است.

حجت السلام والمسلمین محمد عبادی ظهردیروز (۱۱ بهمن ماه)  در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به بیکاری به عنوان یک معضل اجتماعی، اظهار کرد: نوع نگاه ما به کار باید تغییر کند و این موضوع یکی از وظایف دانشگاه است.

وی افزود: عدم استفاده از تجربه کارآفرینان یکی از عوامل بیکاری است که باید دانشگاه ها با دعوت آن ها، تجربیات چندین ساله شان را به جوانان انتقال داهند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به پایین آمدن راندمان دانشگاه ها، تصریح کرد: با تغییر نگرش ها در زمینه اشتغال می توان خانواده ها و کشور را توانمند تر کرد.

وی ادامه داد: صدا و سیما یکی از ابزار های مناسب برای اشاعه فرهنگ کار آفرینی است که می تواند با انتقال تجربیات کارآفرینان آن ها را به جامعه شناسانده و موفقیت های آن ها را بازتاب گسترده دهد.

حجت السلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نگاه ما به نوع و فرهنگ کار مناسب نیست، اظهار کرد: کارآفرینان باید با نسل جوان و دانشجو های همراه شده و با ایجاد مشاوره های شغلی زمینه های رشد و استعداد جوانان در حوزه های مختلف را افزایش دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: ما چهل سال اول انقلاب را پشت سر گذاشته و با شروع گام دوم، ‌نیاز است نسل جوان هم گذشته قبل انقلاب را مرور کرده و از برکات آن آگاه شود.

وی با بیان اینکه کارنامه دولت ها از انقلاب اسلامی جدا نیست، افزود: انقلاب اسلامی نقص هایی هم دارد که نیاز است نسل جوان برای پر کردن آن بکوشد اما برکات بیشمار آن نباید غافل بود.

حجت السلام والمسلمین عبادی ادامه داد: تلاش ها و خدمات انقلاب باید به نسل جدید و مردم بازگو گردد و مردم را به آینده امید وار کرد.

امام جمعه بندرعباس معامله قرن را کلاهبرداری قرن دانست و عنوان کرد: این یک قرارداد یک طرفه است که هیچ کدام از فلسطینی ها و امت های اسلامی آن را قبول ندارند.

وی ادامه داد: هدف آمریکا و اسرائیل از این طرح اشاعه فرهگ سازش در کشور های اسلامی و بهره برداری ترامپ از این مسئله برای خروج از تنش های اخیر است.

حجت السلام والمسلمین عبادی تصریح کرد:بسیاری از تحلیلگران غربی بازگو می کنند که این طرح هیچگاه اجرا نخواهد شد و استکبار جهانی با پیش کشیدن این طرح، به دنبال ایجاد تفکر سازش برای فلسطین است.

امام جمعه بندرعباس به سیل اخیر در شرق کشور اشاره کرد و گفت: احداث پل بر روی رودخانه جگین که بخش گافر و پارامون را به هم وصل می کند نیاز اصلی بیش از ۴۵ روستای بشاگرد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از روستا های جاسک هم در مسیر رودخانه قرار داشته‌ که با هر بارندگی در خطر سیلاب بوده و مسئولان بهتر است زیر ساخت های جابجایی آن ها را فراهم کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *