اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

هر بازیکنی آماده نباشد، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند.

بازخبر / عباس هاشم‌پور در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بندرعباس، افزود: شرایط اردوی بندرعباس خیلی خوب است. البته بارندگی شدید و غافلگیرکننده‌ای در دو روز گذشته رخ داد و باعث شد که نتوانیم در زمین ساحلی تمرین کنیم. با همکاری خیلی خوب مسئولان شهرداری بندرعباس در بحث میزبانی از این اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، برنامه را تغییر دادیم و به سالن وزنه رفتیم. همچنین روز گذشته هم در زمین ساحلی سورو به تمرین پرداختیم.

وی بیان کرد: بعد از استراحت دو ماه و نیمه که پس از کسب مقام سوم بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی و مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ به بازیکنان دادیم، این اردو با محوریت بدنسازی و آمادگی جسمانی در حال برگزاری است و این بخش از تمرینات زیر نظر دکتر نوشادی –مربی بدنساز تیم ملی به خوبی در حال اجراست. همچنین در مباحث تاکتیکی هم تمرینات ویژه‌ای داریم که در نوبت عصر به آن می‌پردازیم.

هاشم‌پور با اشاره به میزان آمادگی فعلی بازیکنان پس از استراحت طولانی مدتی که داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان ما تفکر حرفه‌ای دارند و در هر شرایطی به فکر وضعیت خود هستند. البته با شناختی که از کادرفنی دارند، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند. هرچند که خودم و نصراله‌زاده هم با بچه ها به صورت تلفنی در تماس بودیم و تمریناتشان را باهم بررسی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در این اردو امیرحسین اکبری و محمد مرادی را به دلیل مصدومیت و پیگیری مراحل فیزیوتراپی در اختیار نداریم. ضمن اینکه سعید پیرامون هم به دلیل مشکلات شخصی ناشی از سیل سیستان و بلوچستان قادر به همراهی تیم در این اردو نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از مدیران، مسئولان و به خصوص شهردار بندرعباس داشته باشم که علاوه بر حمایت‌های کامل، حضور گرم آن ها را در اردو داریم و به طور مداوم حضوری و غیر حضوری پیگیر وضعیت کمی و کیفی اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر بندرعباس هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *