ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رییس هیات مدیره پرسپولیس:

پرسپولیس پرطرفدارترین تیم در سطح آسیا است/ راهی جز کناره‌گیری از لیگ قهرمانان نداریم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران راهی جز کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا نداریم اگر تصمیم کنفدراسیون آسیا ورزشی و کارشناسی بود هرگز چنین تصمیمی نمی‌گرفتیم.

بازخبر / «مهدی رسول‌پناه»در مورد انصراف احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: انصراف چهار باشگاه فوتبال ایران از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) زیان‌بار است و این رقابت‌ها را بی‌هویت می کند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به تماس مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش به AFC اشاره کرد و گفت: به عنوان یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران راهی جز کناره‌گیری نداریم چون این موضوع بیش از آنکه ورزشی باشد سیاسی است. اگر واقعا تصمیم کنفدراسیون آسیا ورزشی و کارشناسی بود هرگز چنین تصمیمی نمی‌گرفتیم.

رسول‌پناه با بیان این که AFC به کشور ایران و هواداران فوتبال بی حرمتی کرده است، خاطرنشان کرد: تا قبل از این به دلیل حملات موشکی گروه‌های یمنی، عربستان ناامن‌ترین آسمان منطقه را داشت، چرا چنین تصمیمی برای این کشور گرفته نشد؟ بنابراین چون در سیاسی بودن این اقدام شک نداریم، تصمیم گرفتیم در این رقابت‌ها حضور نداشته باشیم.  چون اگر بپذیریم در کشور ثالثی بازی کنیم، در آینده هم باید منتظر تصمیمات سیاسی و مغرضانه بیشتری باشیم.

وی با اشاره به اعمال نفوذ رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا و تلاش‌های عربستان و امارات در اتخاذ این تصمیم، اظهار داشت: این یک نزاع است و باید بپذیریم در یک روند سیاسی و مغرضانه قرار داریم و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه رایزنی کند.

رسول‌پناه تاکید کرد: عزت، اقتدار و شرافت ملی خود را به دلیل این اقدام غیرورزشی زیر سوال نمی‌بریم حتی اگر ما هم تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را بپذیریم، هواداران این چهار تیم نخواهند پذیرفت. این موضوع با حیثیت و عزت ملی ما در ارتباط است و کشور بزرگ ایران با این حجم از طرفداران فوتبال برای فیفا و کنفدراسیون آسیا یک سرمایه است، که باید حرمتش حفظ شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از وزارت امور خارجه خواست در این زمینه فعالانه‌تر عمل کند و با اقناع مجامع و نهادهای بین المللی، از تکرار این غرض ورزی‌ها در سایر رشته‌های ورزشی پیشگیری کند.

رسول‌پناه با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس حدود ۵۰ میلیون طرفدار دارند، خاطرنشان کرد: بدیهی است بدخواهان ایران در  حاشیه خلیج فارس این سرمایه اجتماعی را هدف قرار داده‌اند.

وی  گفت: باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم در سطح آسیا است و کناره‌گیری این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به زیان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین وجهه فیفا (فدراسیون بین المللی فوتبال) است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *