ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
با ورود دستگاه قضایی صورت گرفت؛

ترددهای کمتر از ۱۵ دقیقه در فرودگاه بندرعباس رایگان شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با ورود دستگاه قضایی، تردد کمتر از ۱۵ دقیقه وسائط نقلیه به فرودگاه بین المللی بندرعباس رایگان شده است.

بازخبر /علی صالحی صبح امروز(۳۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به گزارشات مردمی مشخص شد، در ورودی فرودگاه بندرعباس مراجعان ملزم به پرداخت حق پارکینگ می شدند که این موضوع منجر به اعتراض شهروندان شده بود.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، تعداد زیادی از ترددها به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، مربوط به افرادی است که قصد همراهی، بدرقه و یا استقبال از مسافران خود را داشته و عملاً از پارکینگ استفاده ای نمی کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: از نظر قانونی، دریافت وجه میبایست در مقابل ارائه خدمات بوده و دریافت هزینه از افرادی که استفاده ای از خدمات پارکینگ ندارند، خلاف حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردم با ورود دادستانی مرکز استان به این موضوع و بازدید از محل پارکینگ فرودگاه، مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه، ترددهای کمتر از ۱۵ دقیقه رایگان باشد و این موضوع در ورودی و خروجی پارکینگ به اطلاع مسافران رسانده شود که بلافاصله پس از بازدید، این موضوع عملیاتی شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *