ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار شهرستان بستک:

بستک آب ندارد/ امیدوارم با تابستان سختی مواجه نشویم

فرماندار بستک گفت:مدیران آب استانی بدانند با توجه به بارندگی ها ی زیاد، شهرستان بستک آب ندارد و هنوز با مشکل آب مواجه است و باید به فکر حل این مشکل باشند.

بازخبر /سید شمس الدین حسینی قتالی روز گذشته(۲۹ دی ماه) در دهمین جلسه شورای اداری بستک ضمن انتقاد از وضعیت بد آب در این شهرستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی میلیونها نفر حضور پیدا کردند و پیکر مطهر این شهید والامقام را تشییع کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی کسی بود که خود را سرباز وطن می دانست و توانسته بود آمریکا که خود را ارباب دنیا می داند به زانو درآورد.

فرماندار شهرستان بستک همچنین ضمن اشاره به حادثه هواپیمایی اکراین و تسلیت به بازماندگان  این حادثه،این سانحه را مستمسکی برای کشورهای غربی و در راس آن آمریکا و فضاهای خبری آنها دانست تا تشییع پیکر سردار سلیمانی و حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهند.

حسینی قتالی ضمن تشکر از همه مردم در راهپیمایی حمایت از نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران را یک نیروی مردمی، مخلص و ایثارگر معرفی کرد که در همه زمینه ها یاری گر کشور و مردم بوده اند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مدیرکل فقید مدیریت بحران استانداری هرمزگان به بارش های بی سابقه باران در شهرستان اشاره و از اعضای ستاد بحران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه نیروهای بخش خصوصی که با در اختیار قرار دادن ماشین آلات در صحنه حضور پیدا کرده و این سیل اخیر را مدیریت کردند، تشکر کرد.

فرماندار شهرستان بستک‌ در ادامه از وضعیت بد آب شهرستان بستک انتقاد کرد و افزود: مدیران استان بدانند با وجود بارندگی های زیاد شهرستان بستک آب ندارد.

وی ادامه داد: مردم حق دارند گله مند باشند و مدیران باید به فکر حل این مشکل باشند تا با تابستان سختی مواجه نباشیم.

حسینی قتالی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم شهرستان بستک نشان داده اند که پای نظام و دولت ایستاده اند و در همه مراسمات و راهپیمایی ها شرکت  داشته اند و در این انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

وی بیان کرد: وظیفه ما به عنوان اجرا کننده های انتخابات،برگزاری انتخاباتی سالم،بی طرف و دور از هر گونه جانبداری،و ایجاد شور و نشاط در مردم است.

فرماندار شهرستان بستک‌ با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها باید به مطالبات مردم رسیدگی کنند خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم با عملکرد و مدیریت خوب شما به وجود می آید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *