ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نماینده هیئت دولت از مناطق سیل زده جاسک بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز(۲۹ دی ماه) از روستاهای سیل زده کروچ بالا و کروچ پایین در شهرستان جاسک بازدید کرد.

بازخبر /استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی با حضور در جمع مردم این دو روستا، ضمن گفت و گو با مردم درخواست های آنان را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از رئیس جمهور و هیأت دولت در حال بازدید از روستاهای سیل زده شرق هرمزگان است، در این بازدید تاکید کرد که به سرعت کمک های لازم برای جبران خسارت های ناشی از سیل در این مناطق انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین دستور داد که نمایندگان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی به منظور تشکیل پرونده های مربوط به خسارت های وارد شده به خانه ها و زمین های کشاورزی، سریعا در این روستاهای سیل زده مستقر و برای جبران این خسارت ها اقدام شود.

همچنین پیش از این وزیر راه و شهرسازی صبح یکشنبه(۲۹ دی ماه) به منظور بازدید از روستاهای سیل زده وارد دهستان گابریک در شهرستان جاسک شد. وزیر راه و شهرسازی در ابتدای بازدید خود از این مناطق، با حضور در روستای حاجی آباد، مسائل و مشکلات و روند ارائه خدمات به این روستا پس از سیل گسترده اخیر را مورد بررسی قرار داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *