ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارسال ۳ محموله کمک های منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده شرق هرمزگان

مدیر روابط عمومی وتشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: تاکنون ۳ محموله بزرگ از کمک های اهدایی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

بازخبر /علیرضا خور شید زاده‌ روزجمعه(۲۷ دی ماه) در حاشیه توزیع این محموله ها در مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران، با اعلام این مطلب اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل در شرق استان و در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی‌ و کمک رسانی به مردم شریف سیل‌زده‌ با تاکید مدیرعامل و همیاری کارکنان این منطقه‌ کاروان‌ کمک های منطقه ویژه پارسیان شامل ۳ محموله بزرگ به مناطق جاسک و بشاگرد اعزام شده است.
وی افزود: این کمک ها شامل ۱۰ هزار بطری یک و نیم لیتری آب معدنی، بیش از ۱۰ تن آرد و ۱۰۰ تخته پتوی بزرگ‌ بود که با ۳ دستگاه تریلر به شرق استان ارسال شد و تلاش کردیم تا ضمن هماهنگی با فرمانداران جاسک و بشاگرد امکان توزیع سریع و به موقع این اقلام را فراهم کنیم.
خورشیدزاده همچنین با اشاره به وقوع سیلاب کم سابقه که ماه گذشته باعث بروز خسارات مالی و تخریب بخشی از زیرساخت‌های منطقه پارسیان شده بود، افزود: در جریان وقوع سیلاب ماه گذشته پارسیان نیز ماشین آلات و تیم های فنی، مهندسی منطقه ویژه از همان روزهای اول با حضور در روستاها و مناطق تخریب شده با تمام ظرفیت اقدام به امداد رسانی و رفع آبگرفتگی مسیرها کردند و پس از آن نیز با تکلیف و دستور استاندار هرمزگان در جلسه شورای بحران در خصوص مشارکت در بازسازی برخی مناطق  پارسیان، به شکل مستمر در پی انجام وظایف و عمل به مصوبات تعیین شده هستند.
این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از انجمن صنفی رانندگان وسایط سنگین بندرعباس، حضور رانندگان تلاشگر این انجمن که با همکاری مناسب محموله های اهدایی به سیل زدگان رادر سریع ترین زمان ممکن به دست متولیان امدادی مناطق رساندند را ستودنی دانست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *