چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

افزایش نسبی دما در هرمزگان/پیش بینی رگبار پراکنده در برخی نقاط

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، به تدریج طی هفته جاری شاهد افزایش نسبی دمای کمینه خواهیم بود.

بازخبر /مرضیه سی سی پور افزود: طی امروز ۲۸ دی ماه با توجه به تاثیر زبانه های سامانه پر فشار در مناطق دریایی تنگه هرمز، گاهی افزایش باد شمال شرقی در محدوده ی ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود و دریا متلاطم خواهد بود.
وی با بیان اینکه توصیه می شود شناورهای سبک در ترددهای دریایی احتیاط کنند، تصریح کرد: طی روزجاری، در مناطق شمالی خلیج فارس وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا در این مناطق خواهد شد.

سی سی پور با اشاره به اینکه توصیه می شود شناورهای سبک در جزایر غربی استان از تردد به این مناطق خودداری کنند، خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، به تدریج طی هفته جاری شاهد افزایش نسبی دمای کمینه خواهیم بود.

وی ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با عبور موجی ناپایدار در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: طی روزهای پایانی هفته ضمن وزش تندهای نسبتا شدید جنوب شرقی در مناطق دریایی استان، در اکثر نقاط استان  تاثیر یک موج بارشی خواهیم داشت که در این خصوص متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *