ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

“پریسا عرب” برای سومین سال متوالی قهرمان دو نیمه ماراتن هرمز شد

“پریسا عرب” برای سومین سال متوالی قهرمان دو نیمه ماراتن هرمز شد

بازخبر / صبح امروز سومین دوره دو نیمه ماراتن جام هرمز با شرکت ۱۵ دونده برتر کشور , و مسافت ۲۲ کیلومتر در جزیره هرمز برگزار و در پایان پریسا عرب همچون سه دوره گذشته به مقام قهرمانی رسید.
در این دوره از مسابقات پریسا عرب از استان تهران با زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه به مقام نخست دست یافت و فاطمه میریان از استان اصفهان با زمان یک ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۳ ثانیه و فاطمه سرشتی از استان تهران با زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
به برترین های مسابقه نیمه ماراتن بانوان نیز به ترتیب نفر اول ۱۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۳۰ میلیون ریال، نفر پمجم ۲۰ میلیون ریال و نفر ششم ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد
همچنین به ۲۰ دونده بخش ماراتن که در محدوده زمانی ۳:۳۰:۰۰ ساعت و ۱۰ دونده نیمه ماراتن که در محدوده زمانی ۱:۳۰:۰۰ ساعت از خصو پایان عبور نماینده، جایزه ۲.۵ میلیون ریالی اهدا می شود.
لازم به یادآوری است، این رقابت ها برای ششمین سال متوالی است که با عنوان ماراتن و سومین دوره پیاپی با عنوان نیمه ماراتن جام هرمز و با حمایت مالی شرکت بناگستر کرانه، تنها حامی مالی رسمی این مسابقات در استان هرمزگان سبرگزار می شد.
در همین خصوص نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی کشور  افزود: خوشبختانه این دوره از مسابقات از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود.پریسا بهزادی با اشاره به اینکه هرساله بر کیفیت این مسابقات افزوده می شود، اظهار کرد: در تلاشیم در سال های آتی در رشته دو استقامتی و صحرانوردی تمرکز بیشتری داشته و با حضور سجاد مرادی یکی از بهترین دونده های استقامت آسیا بتوانیم سطح این رشته از دوومیدانی را در سطح بانوان ارتقا بخشیم.
وی در پایان از مسئولان استان هرمزگان جهت میزبانی و حمایت از ورزش دوومیدانی تقدیر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *