اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

روحانی: ایران از آن همه است

رییس جمهور گفت: ما باید به سلیقه‌ها، اندیشه‌ها و راه‌های مردم احترام بگذاریم.

بازخبر /حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت،‌ گفت: گرچه حوادث اخیر برای ما تلخ بود، اما درس های عبرتی دارد و  لازم است از این مقطع تاریخی برای ‌آن درس‌ها خود را اماده کنیم.

وی ادامه داد: درست است که شرایط سخت و ناگوار است اما در شرایط سخت امکان بوجود امدن فرصت های بزرگ وجود دارد و ما باید تلاش کنیم در این حوادث از این مشکلاتی که با ان مواجه شدیم فرصتی را برای منافع کشور ایجاد کنیم.

رییس ‌جمهور با اشاره به شهادت سردار سپهبد سلیمانی گفت: سردار عزیز ما از دست ما رفت و ما از این به بعد باید به فکر میراث سردار سلیمانی باشیم. سردار مرزبان ایران بود اما هیچ وقت نمی خواست بین ایرانیان مرزی را بوجود اورد.

وی افزود: ما همه صاحبان یک سرزمین و یک نظام هستیم و منافع ما منافع مشترک است. ما میدانیم در این کشور سلیقه های مختلف حاکم است، ولی ایران دارای یک رنگ و یک نام و یک سلیقه نیست، ما باید به سلیقه های مردم و اندیشه ها و راه های مردم احترام بگذاریم و همه ایرانی هستند و ایران برای همه است. این سرزمین به جناح و افکار خاصی مرتبط نیست و به همه ارتباط دارد. در این شرایط احساس ما این است که جان هر فرد ایرانی جان ماست. از دست رفتن یک نفر بیگناه به منزله یک نفر انسانیت است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *