ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اشتباه عجیبی که باعث سقوط تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شد

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در شرایطی به لیگ دسته اول سقوط کرد که چوب اشتباه عجیب خود را می‌خورد.

 بازخبر / با برگزاری بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر تکلیف دو تیم سقوط کننده مشخص شد و بعد از شاهین کرمانشاه، تیم آذرخش بندرعباس که در چند فصل اخیر در لیگ برتر حضور داشت هم روانه لیگ یک شد. تیمی که در سال‌های اخیر با جذب بازیکنان غیر بومی در کنار چند بازیکن بندرعباسی تیم نسبتا خوبی داشت اما شاخصه اصلی این تیم مشکلات مالی بود که باعث شده بود کادر فنی و سرپرستی تیم همیشه کاسه چه کنم به دست بگیرند.

این تیم در خانه هر حریفی را آزار می‌داد و شکست‌های بزرگی به تیم‌های بزرگ در این چند فصل تحمیل کرد با این حال طعم تلخ سقوط را چشید. با وجود مشکلات مالی، این تیم توانایی و شایستگی بقا در لیگ برتر را داشت اما چوب اشتباه عجیبی را خورد که خودشان رقم زدند و تصور نمی‌کردند این گاف بزرگ در نهایت منجر به سقوط آنها شود.

ماجرا به هفته بیستم لیگ برتر برمی‌گردد که آذرخشی‌ها میزبان فرش آرای مشهد بودند. در حالی که مشهدی‌ها برای بازی روانه بندرعباس شدند تیم آذرخش حاضر به حضور در زمین خودی نشد. سالن فجر بندرعباس مثل اکثر بازی‌های آذرخش تماشاگر را به خود می‌دید و داوران و تیم فرش آرا هم حاضر بودند اما در تصمیمی عجیب این تیم به دلیل اعتراض به مشکلات مالی و رسیدن صدای آنها به گوش مسئولان در بازی خانگی حاضر نشد. تصمیم به بازی نکردن اقدامی نسنجیده، منسوخ و غیر حرفه‌ای است با این حال آذرخش می‌توانست این تصمیم را در قبال بازی‌های خارج از خانه گرفته تا با وجود مشکلات مالی متحمل هزینه سفر و هتل هم نشود. اگر بندرعباسی‌ها در این دیدار به میدان می‌رفتند با توجه به سابقه خوبی که از بازی‌های خانگی داشتند شکست دادن فرش آرا دور از دسترس نبود. رسیدن به تساوی در این بازی هم می‌توانست در هفته آخر به داد این تیم رسیده و سند بقای آذرخش را امضا کند.

عجیب‌تر اینکه آذرخش تنها به دلیل دو تفاضل گل کمتر نسبت به اهورای بهبهان سقوط کرد و اگر در مصاف خانگی با فرش آرا به میدان می‌رفت و با حداقل تفاضل گل هم شکست می‌خورد الان در لیگ برتر مانده بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *