چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

تشریح جزئیات برگزاری دو آزمون ملی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری دو آزمون “طرح شناسایی مدیران آینده” و “پزشکان متخصص” در روز جمعه ۲۷ دی ماه خبر داد.

    بازخبر / حسین توکلی ضمن بیان این مطلب از برگزاری دو آزمون کشوری شامل ” پزشکان متخصص” و “طرح شناسایی مدیران آینده” در جمعه این هفته خبر داد و اظهار کرد: آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ نیز با رقابت ۷ هزار و ۱۰۷ که ۵ هزار و ۳۲۹ آنها مرد و مابقی زن هستند در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی نیز با حضور ۲۹۳ داوطلب که ۱۴۳ نفر آنها زن و مابقی مرد هستند روز جمعه ۲۷ دی در ۲۲ مرکز استان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کارت شرکت در هر دو آزمون فوق از امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می گیرد.

به گفته توکلی، کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. همچنین فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸ صبح است و در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *