ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده لنگرود:

حضور سفیر انگلیس در تجمعات از عجایب است

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر تهران از عجایب است، گفت:‌ سفیر انگلیس در دامن زدن به درگیری‌های خیابانی حضور داشته و باید از کشور اخراج شود.

 بازخبر /مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه سقوط هواپیما و حادثه کرمان اظهار کرد: از صداقت فرماندهان سپاه که صادقانه خطا را پذیرفتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: دیروز سردار سلامی صادقانه در همین مجلس صحبت کردند و یکی از جملات زیبای ایشان این بود که ای کاش من هم یکی از مسافرین این هواپیما بودم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از مسئولیت‌ها می‌توانست مربوط به دستگاه‌های دیگر هم باشد ولی سپاه تمام مسئولیت این خطا را پذیرفت.

لاهوتی در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: در همه دنیا مصونیت چارچوبی دارد، اما سفیر انگلیس در این روزهای آخر در دامن زدن به درگیری‌های خیابانی عملا حضور داشته است.

وی با بیان اینکه این از عجایب است، عنوان کرد: وزیر امور خارجه هم باید به مجلس احضار شده و سریعا گزارش دهد و همچنین سفیری که مرتکب خطای وحشتناک شده باید از کشور اخراج شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *