اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

ستاد مدیریت بحران استان در مناطق سیل‌زده جاسک و بشاگرد فعال است

استاندار هرمزگان گفت: ستاد مدیریت بحران استان به‌صورت میدانی در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است و وضعیت این روستاها به‌صورت لحظه‌به‌لحظه پیگیری می‌شود.

 بازخبر /فریدون همتی صبح امروز (۲۳ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری و اقدامات مستمر ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان برای ارائه خدمات و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد، عنوان کرد: در حال حاضر دو فروند بالگرد متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حال خدمت‌رسانی به روستاهای سیل‌زده شهرستان جاسک هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز از مرکز استان به شهرستان بشاگرد اعزام‌شده و در حال ارائه خدمات به روستاهای سیل‌زده این شهرستان است.

استاندار هرمزگان افزود: ارتباطات تلفنی بسیاری از روستاهای سیل‌زده در این شهرستان‌ها، وصل شده است.

همتی تصریح کرد: حجم بسیار زیاد آب رودخانه‌ها و سیلاب پس از بارندگی‌های گسترده، باعث تخریب و مسدود شدن، برخی جاده‌ها در این منطقه ازجمله محور گابریک به لیردف و کنارک شده که باوجوداین شرایط سخت، عملیات بازگشایی این محور با کمک نیروهای سپاه و ارتش در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اقلام غذایی در میان ساکنان همه روستاهای سیل‌زده در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران استان به‌صورت میدانی در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است و وضعیت این روستاها به‌صورت لحظه‌به‌لحظه پیگیری می‌شود.

استاندار هرمزگان از تلاش همه نیروهای امدادی و خدمات رسان و همکاری بسیار خوب نیروهای سپاه و ارتش، تشکر و قدردانی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *