ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان:

چهار کوهنورد گرفتار در هرمزگان پیدا شدند/ آماده کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: چهار کوهنورد تهرانی که در مناطق صعب‌العبور فین گرفتار شده بودند طی یک عملیات ۴۰ ساعته توسط نیروهای هلال‌احمر پیدا شده و در حال بازگشت به منطقه ایمن هستند.

 بازخبر /مختار سلحشور اظهار کرد: ما از ابتدای ورود سامانه بارشی در پنج‌شنبه‌شب گذشته (۱۹ دی‌ماه) در آماده‌باش کامل بودیم، نجات گران و امدادگران آماده خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: بارش سنگینی را در مرکز استان هرمزگان و جزیره قشم و شهرستان میناب داشتیم و امدادرسانی به‌شدت انجام شد، آب‌گرفتگی‌هایی که در منازل و معابر عمومی بود با حضور شبانه‌روزی نجات گران و امدادگران ما کنترل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان تصریح کرد: بعدازآن طغیان رودخانه‌های فصلی در شرق استان را داشتیم که بازهم تمامی نیروهای ما در منطقه حضور داشتند، اردوگاه اسکان اضطراری را در جاسک و کروچ برپا کردیم و در حال انتقال تمامی اقلام امدادی موردنیاز روستاییان به‌صورت زمینی و هوایی هستیم.

سلحشور عنوان کرد: بنده اکنون در شهرستان جاسک هستم، شب گذشته از روستاهای آسیب‌دیده بازدید کردیم، چادر و اقلام امدادی در این منطقه در حال توزیع است، امیدواریم به همین شکل خدمات‌رسانی را ادامه دهیم تا وضعیت به حالت نرمال بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص چهار کوهنورد تهرانی که در مناطق صعب‌العبور فین گرفتار شده بودند، خوشبختانه نیروهای امدادی ما به آن‌ها رسیده‌اند و حالشان خوب است و در حال بازگشت از منطقه به سمت پایین هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان ادامه داد: پیدا کردن کوهنوردان یک عملیات ۴۰ ساعته بود که به‌صورت مستمر ادامه داشت تا زمانی که پیدا شدند، با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته با اعزام بالگرد توانستیم نقطه مکانی این کوهنوردان را پیدا کنیم و در ساعات بامداد امروز امدادگران ما موفق شدند آن‌ها را پیدا کنند و اکنون نیز در حال بازگشت هستند.

سلحشور اضافه کرد: در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان نیز ما اعلام آمادگی کردیم تا هر اعلام نیازی که داشته باشند با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به آن‌ها کمک کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی نیروهای ما در حال انجام خدمت در شرق استان هرمزگان هستند اما بااین‌حال به‌طور کامل آمادگی داریم هر نیازی از استان سیستان و بلوچستان اعلام شود در حد توانایی خود کمک کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *