اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

مسئولان کمیته فوتسال مأموریت شان را انجام دادند/همه‌چیز به لابی بازی و قدرت ختم می شود

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: دلم می‌سوزد برای بازیکنانی که تا لحظه آخر جنگیدند و با تمامی هجمه‌های دروغ ماندند و تلاش کردند و جز شرمندگی چیزی ندارم بگویم.

 بازخبر /عباس روزپیکر پس از سقوط تیم آذرخش بندرعباس به لیگ دسته اول فوتسال کشور، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی خوبی برابر مقاومت البرز انجام ندادیم و با استرس حاکم بر بازی نتوانستیم نمایش مورد انتظار را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه پس از هر گلی که می‌زدیم به‌هم‌ریخته در زمین ظاهر می‌شدیم، اضافه کرد: نتیجه بازی به‌راحتی دست خودمان بود و می‌توانستیم به‌راحتی تیم میزبان را شکست دهیم تا شاهد اتفاقاتی بیرون از زمین فوتسال نباشیم.

روزپیکر با اشاره به اینکه تمامی اتفاقات رخ داده در دیدار اهورا بهبهان و فرش آرا مشهد قابل پیش‌بینی بود، تصریح کرد: از مسئولین هرمزگان و مدیرعامل گرفته تا مسئولان کمیته فوتسال هیچ‌کس دل‌خوشی از ما ندارد.

وی ادامه داد: آقای خبیری ناظر ویژه دیدار فوتسال آذرخش و مقاومت البرز است و دیدار که تمامی می‌شود اعلام می‌کند که ۳۰ ثانیه از دیدار اهواز باقیمانده اما وقتی به رختکن می‌آییم، می‌گویند بازی وقفه اعلام‌شده و ۶ دقیقه باقیمانده است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه چه دلیل دارد آمار غلط از سوی مسئولان کمیته فوتسال به تیم آذرخش داده شود، بیان کرد: ظاهراً تیم حریف بهتر نتایج را می‌دانست اما ما هیچ نمی‌دانستیم زیرا از کسی سؤال می‌کردیم جوابی به ما نمی‌داد و تا دیدار آذرخش تمام شد سریع نتیجه را اطلاع‌رسانی کردند و به‌نوعی مأموریت خود را تمام کردند.

وی با بیان اینکه نتیجه رخ داده در اهواز هماهنگ شده بود و اخراج مربیان ما روی یک اعتراض کوچک واقعاً عجیب بود، اظهار کرد: اینکه داور بیاید قبل از بازی بگوید عاشق تیم آذرخش هستم اما با رندی خاصی دو موقعیت دو به تک بازیکنانم را به‌راحتی و سر یک صحنه‌های عادی گرفت و سوت زد.

روزپیکر با اشاره به اینکه نمی‌خواهم سقوطمان را توجیه کنم زیرا همه‌چیز دست خودمان بود و می‌توانستیم به‌راحتی با مدیریت بازی بقایمان را قطعی کنیم، اضافه کرد: فکرش نمی‌کردم اختلاف دقایق دو بازی در کرج و اهواز به این میزان باشد و به‌راحتی تبعیض را در لیگ برتر فوتسال شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بنده حاضر نیستم برای نتیجه دست به هرکاری بزنم، خاطرنشان کرد: به خواست خداوند معتقدم اما یکسری افراد که هدفمند شرایط را برای سقوطمان هموار کردند، به خداوند واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه بازیکن محروم قطعی شهروند ساری قطعی به میدان رفت و اعتراض ما به هیچ جا نرسید، ادامه داد: همه‌چیز به لابی بازی، قدرت و زور زیاد ختم شده است.

وی افزود: دلم می‌سوزد برای بازیکنانی که تا لحظه آخر جنگیدند و با تمامی هجمه‌های دروغ ماندند و تلاش کردند و جز شرمندگی چیزی ندارم بگویم.

روزپیکر با بیان اینکه ای‌کاش تیم آذرخش می‌ماند و یکسری آدم‌ها گفته‌هایم را در آینده به سقوط تیم آذرخش ربط نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: به‌زودی در نشست خبری تمامی اتفاقات پشت پرده تیم آذرخش در فصلی که گذشت را بیان می‌کنم.

وی ادامه داد: کمترین تقصیر در سقوط تیم آذرخش برعهده کادرفنی و بازیکنان بود و درگیری ما با تیم حریف آسان‌ترین لحظه بود زیرا درگیری‌های سنگینی در خارج از زمین داشتیم و دروغ‌های زیادی را تحمل کردیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه تمامی افرادی که هدفمند به دنبال ضربه زدن به آذرش بندرعباس بودند را به خداوند واگذار می‌کنم، اظهار کرد: امیدوارم کمیته فوتسال به اعتراضمان رسیدگی کند گرچه صدای ما به هیچ جا نمی‌رسد و جوابی هم بیرون نمی‌آید.

وی با بیان اینکه یکجاهایی هر چه داد بزنیم صدا شنیده نمی‌شود، اضافه کرد: وقتی می‌خواهند برای یک تیم اتفاقاتی رقم بزنند به سراغ تیم بی‌صاحب می‌روند و زمانی که آذرخش بندرعباس متولی ندارد مشخص است تمامی بلاها سر تیم آذرخش بیاید.

روزپیکر با اشاره به اینکه باید قبل از برگزاری مسابقات پلی‌آف نیز نتیجه اعتراضمان در دیدار با شهروند ساری اعلام شود، عنوان کرد: امروز هرچه در توان داشتیم در میدان مسابقه ارائه کردیم و شرمنده هوادارانی هستم که عاشقانه ما را دنبال کردند.

وی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه چرا امسال مشکلات تیم آذرخش بندرعباس دوچندان بود، اظهار کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و اتفاقاتی در ورزش هرمزگان رخ می‌دهد که ارتباطی با ورزش ندارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *