اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

افزایش ۱۳ درصدی تولید گوشت مرغ در هرمزگان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون تولید گوشت مرغ در هرمزگان ۱۳ درصد افزایش یافته است.

 بازخبر طهماسب غلام پور صبح امروز(۱۹ دی ماه) در جمع خبرنگاران در این خصوص افزود: در این مدت بیش از ۱۳ میلیون قطعه در مرغداری‌های استان جوجه ریزی و بیش از ۲۶ هزار تن گوشت مرغ تولید شد.
وی مهمترین دلایل افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در استان را فعالیت مجدد واحدهای تعطیل و غیر فعال، تامین نهاده‌های طیور، تعادل در عرضه و تقاضا و نیاز بازار به گوشت مرغ عنوان کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: امسال نیز ۴ میلیارد تومان سرمایه درگردش برای واحدهای غیر فعال و نیمه فعال مرغداری استان اختصاص یافت.
غلام پور اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت نهاده‌های دامی و تسهیلات می‌توانند به سامانه سما صط مراجعه کنند
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود:تا پایان سال نیز با ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان تولید گوشت مرغ به ۳۵ هزار تن می‌رسد.
وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون نیز ۲۵ واحد مرغداری غیر فعال به چرخه تولید بازگشت، اضافه کرد: هرمزگان بیش از ۲۵۰ واحد مرغداری فعال دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *