چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

جان باختن فرزندان مدیرکل امور بین‌الملل وزارت بهداشت در حادثه سقوط هواپیما

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، جان باختن دو تن از فرزندان دکتر اسدی لاری – مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

 بازخبر /دکتر کیانوش جهانپور در پیامی خطاب به دکتر اسدی لاری آورده است:« زبان قاصر و قلم عاجز از آن است که در اندوه مصیبت جانگداز درگذشت ناگهانی دو فرزند دلبند و دانش پژوهتان، کلامی به تسلیت بنگارد؛ در میان همه این واژگان تنها به قول نبی گرامی اسلام تاسی می‌جویم: « فَقَدْ بَلَغَنی جَزَعُکَ علی وَلَدک الّذی قضی اللّه علیه و انّما کان ابنُکَ من مواهِبِ اللّهِ الهَنیئهِ و عَواریهِ المُستَودَعَهِ عندک. فَمَتَّعَکَ اللّهُ بِهِ إلی أَجَلٍ وَقَبضه لِوَقْتٍ معلومٍ فَإِنّا للّه و انا إلیه راجعون»؛ «پس به من خبر بی‌تابی تو بر فرزندت که خداوند به موت او حکم کرده رسیده است. همانا فرزند تو از هدیه‏‌های گوارای خدا و از عاریه‏‌های به ودیعه گذاشته او نزد تو بود. خداوند تا مدتی تو را از آن بهره‏‌مند ساخت و در وقتی که مشخص شده بود، او را گرفت. پس ما از خداییم و به سوی خدا بازمی‌گردیم.»

با کمال تالم، مصیبت وارده را به شما، همسر فاضله محترمه و جمیع خاندان معزی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای آن دو عزیز فرهیخته، از درگاه حضرت حق، رحمت بیکران و غفران واسعه خواهانم.

إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ »

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *