آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل ایزوایکو:

رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور مرهون نگاه سپهبد شهید سلیمانی است

مدیرعامل ایزوایکو گفت: جبهه رشد و پویایی کشور را صدچندان می‌کنیم آن‌چنان‌که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت‌به‌دهان بمانند.

    بازخبر /حمیدرضاییان اصل شب گذشته(۱۵ دی‌ماه) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با اشاره به رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور در تمامی ابعاد افزود: تمامی این موارد مرهون امنیت، مجاهدت و جان‌فشانی سرداران بزرگی است که بدون شک سردار سپهبد شهید سلیمانی ستاره آن‌ها است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: برخود، ایزوایکو و جامعه دریایی کشور تکلیف می‌دانم که جبهه رشد و پویایی کشور را صدچندان کرده آن‌چنان‌که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت‌به‌دهان کنیم.

مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: انسان‌های بزرگ همیشه در تاریخ یک کشور و ملت تأثیرگذارند و یک مدیر یا مهندس یا کارگر اگر هر پروژه‌ای را به سرانجام می‌رساند باید در نظر بگیرد که چه زحمات و جان‌فشانی‌ها در راه امنیت، عزت و سرافرازی ایران اسلامی از سوی سرداران شهید این مملکت و علی‌الخصوص سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی این مرزوبوم کشیده شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *