اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

پرداخت مطالبات مراکز درمانی هرمزگان از بیمه سلامت ضرورت دارد

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا در هرمزگان، نیاز است در زمینه بهداشت و درمان توجه بیشتری به این صورت گیرد و خدمات بیمه ای مناسب ارائه شود.

بازخبر /فریدون همتی صبح  دیروز (۱۱ دی ماه) در دیدار با  رئیس سازمان بیمه سلامت کشور، تسریع در پرداخت مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی از بیمه سلامت، در راستای اجرای طرح تحول سلامت و ارائه خدمات درمانی را مورد پیگیری قرار داد.

وی اظهار کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی استان هرمزگان، علاوه بر مردم این استان، جمعیت مناطق جنوب استان کرمان را نیز تحت پوشش خدمات درمانی قرار می‌دهند که این امر ضرورت پرداخت مطالبات بیمارستان های این استان برای ارائه خدمات مطلوب را دوچندان کرده است.

همتی با بیان اینکه کمک بیمه ها در بهبود کیفیت خدمات درمانی و سلامت نقش مهمی دارد، تصریح کرد: با بهبود کیفیت درمان و توسعه بیمارستان ها و حمایت از آنها، دیگر نیازی به اعزام بیماران از این استان به استان های همجوار یا مرکز کشور نخواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین استان هرمزگان از موقعیت مناسبی برای جذب گردشگران سلامت و درمان از کشورهای حوزه خلیج فارس برخوردار است که با کمک بیمه ها و احداث بیمارستان های مجهز و پیشرفته می توان این اهداف را محقق نمود.

وی بیان کرد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا در هرمزگان، نیاز است در زمینه بهداشت و درمان توجه بیشتری به این صورت گیرد و خدمات بیمه ای مناسب ارائه شود.

به گزارش ایسنا، دکتر طاهر موهبتی رئیس سازمان بیمه سلامت کشور نیز در این دیدار بر کمک به پرداخت مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان هرمزگان از بیمه سلامت و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای در این استان تاکید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *