ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان:

نیروگاه بندرعباس تمایلی به استفاده از سوخت مایع ندارد/به اجبار از سوخت مایع استفاده می کنیم

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: نیروگاه بندرعباس از جمله شرکت های پیشرو دراجرای طرح های زیست محیطی ، توسعه فضای سبز و حفظ ساحل است.

بازخبر حسین سلیمی صبح امروز(نهم دی ماه) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به گفته های عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، تصریح کرد: نیروگاه بندرعباس بزرگترین نیروگاه جنوب کشور است که با ظرفیت اسمی ۱۳۲۰ مگاوات وظیفه تأمین انرژی برق شبکه  جنوب وجنوب شرق کشور و ۶۰ درصد برق استان  را برعهده دارد.
وی ضمن تشریح فعالیت های نیروگاهی تصریح کرد: نیروگاه بندرعباس نیروگاهی است که سوخت پایه آن گاز می باشد که  جهت پایداری شبکه نیاز به ۷ میلیون متر مکعب گاز به صورت روزانه دارد که متاسفانه به دلیل عدم تامین این میزان گاز مصرفی به اجبار سوخت مایع استفاده می کند در صورتی که این مجموعه هیچ تمایلی به استفاده از سوخت مایع ندارد و در حال حاضر استفاده ازاین  سوخت هزینه تعمیرات و فرسودگی ادوات و دستگاهها به شدت بالابرده است.
سلیمی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی گرم وخشک در استان هرمزگان حتی با توجه به عدم تامین سوخت گازمصرفی، این نیروگاه نمی تواند به دلیل رفاه مردم هرمزگان و صنایع بزرگ  این استان اقتصادی  واحدهای خود را از مدار خارج کند.
وی در مورد گفته های که یکی از مسئولین استان درمورد سمی بودن دود حاصل از خروجی دودکش نیروگاه بیان کرده بود، افزود: سمی بودن دود خروجی از دودکش نیروگاه به شدت تکذیب می شود زیرا اداره ایمنی و گروه پایش محیط زیست نیروگاه با همکاری آزمایشگاه معتمد اداره کل محیط زیست استان کلیه پارامترها زیست محیطی را به صورت دوره ای بررسی و ارزیابی می کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق هرمزگان بیان کرد: اقدامات خاصی در خصوص حفاظت از محیط زیست در این مجموعه بزرگ تولیدی انجام شده است که نمونه ای از این دستاوردها می توان به ارزیابی سیستم دود احتراق دودکش ها و همچنین ساخت و راه اندازی سیستم های تصفیه پساب و سیستم جمع آوری آب بلودان واحد های بخار جهت آبیاری فضای سبز اشاره کرد.
وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت جهادگونه کارکنان این مجموعه وعدم خاموشی برق درپیک بار تابستان گذشته در استان هرمزگان، گفت: می طلبد مسئولین نسبت به تامین کمبود گاز مصرفی این مجموعه عظیم که نقش به سزایی به عنوان یک زیرساخت در توسعه استان داشته است اقدام عاجل را به عمل آورند وبی انصافی است مجموعه ای که خود سوخت پاک تولید می کند به دلیل استفاده اجباری از سوخت مایع آلوده معرفی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *