آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

حل مشکل فاضلاب بندرعباس یک مطالبه ملی است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شرکت توانیر و نیروگاه برق در بندرعباس علی‌رغم تذکرات همچنان از سوخت مازوت استفاده می‌کند که منشأ گازهای سمی است و علی‌رغم تذکرات سازمان محیط‌زیست، اراده و علاقه‌ای برای استفاده از سوخت گاز از سمت این شرکت نیست.

بازخبر /کیانوش جهانبخش صبح امروز(هشتم دی‌ماه) در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: از دبیر و اعضای ستاد کنگره هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان تشکر می‌کنم و امیدوارم به برکت خون شهدا این همدلی‌ها در راستای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

وی افزود: اعتراضات عمومی مردم که با بی‌تدبیری به اغتشاش تبدیل شد، بخش عمده  آن به این دلیل است نمایندگان در مجلس و شورا صدای آن‌ها نیستند، نمایندگی هزینه دارد و هرکس قبول کرد، نماینده مردم باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان به وظایف خود عمل کرده بودند و صدای مردم بودند، این اتفاقات و نارضایتی‌ها پیش نمی‌آمد؛ از امروز باید از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم که فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه چراغ راه است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مشکلات زیست‌محیطی از آسیب‌های جدی است که گریبان سرزمین ما را بر اثر بی‌تدبیری گرفته است، امروز تهران، اهواز، اصفهان و … بر اثر بی‌تدبیری و عدم وجود نگاه پیشگیرانه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند.

جهانبخش افزود: شرکت توانیر و نیروگاه برق در بندرعباس علی‌رغم تذکرات همچنان از سوخت مازوت استفاده می‌کند که منشأ گازهای سمی است و علی‌رغم تذکرات محیط‌زیست، اراده و علاقه‌ای برای استفاده از سوخت گاز از سمت این شرکت نیست.

وی خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمینی و توان اکولوژی منطقه صنعت استان را افزایش می‌دهیم که باید به آن توجه بیشتری شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مشکل فاضلاب شهر بندرعباس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مطرح است، این سرمایه ملی ماست که با بی‌تدبیری وارد دریا می‌شود، اگر دولت در بودجه ۹۹ بودجه قابل‌توجهی برای ساماندهی به وضعیت فاضلاب شهرها اختصاص ندهد شهرها دیگر قابل سکونت نخواهد بود.

جهانبخش عنوان کرد: قرارداد سه رکن دارد که هر زمان یک از این سه رکن مورد تعرض قرار بگیرد و در شرایط مطلوبی نباشد بر سایر ارکان سایه می‌اندازد، یک شرکت، قراردادی با آب و فاضلاب بسته است که پس از گذشت ۶ سال پیشرفتی نمی‌بینیم و مدام توپ را در زمین شهرداری و آب و فاضلاب و .. می‌اندازد. این شرکت قراردادهای محکمی با وزارت نیرو ندارد و اهلیت ادامه قرارداد را ندارد.

وی اضافه کرد: حل مشکل فاضلاب یک مطالبه ملی است و دیگر از حالت مطالبه زیست‌محیطی و اجتماعی خارج و تبدیل به یک مسئله امنیتی شده و باید به آن رسیدگی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *