آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد هرمزگان شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور بازدید از نقاط گردشگری استان هرمزگان و افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

 بازخبر /مراسم استقبال از علی‌اصغر مونسان امروز صبح (هفتم دی‌ماه ۹۸) در پاویون فرودگاه بندرعباس برگزار شد، وی  برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به مسجد جامع بندرعباس می‌رود.

بازدید از اسکله و کشتی تفریحی در حال ساخت (گنجر) در مجتمع کشتی‌سازی فراساحل، عزیمت به جزیره هرمز، برگزاری جلسه کارگروه ویژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن جلسات استانداری و بازدید از مجتمع گردشگری و پذیرایی بادگیران از برنامه‌های نخستین روز از سفر مونسان به هرمزگان است.

همچنین مونسان در دومین روز از سفر خود به هرمزگان (یکشنبه هشتم مهرماه ۹۸) برای افتتاح پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی به محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس در سه‌راه جهانبار خواهد رفت.

بازدید از مجموعه گردشگری پارک آبی قلعه سحرآمیز نیز از دیگر برنامه‌های دومین روز از سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به هرمزگان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *