اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دستگیری کلاهبردار سایت دیوار با ۱۰ شاکی خصوصی در شهرستان قشم

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار سایت دیوار با ۱۰ شاکی خصوصی در شهرستان قشم خبر داد.

 بازخبر /سردار غلامرضا جعفری در این خصوص افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان جزیره  قشم مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت جعلی که اقدام به فروش لوازم منزل در سایت دیوار می کرد ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات پلیسی کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی شد و پس از بررسی‌ها و مستندات ارائه شده توسط شاکیان پرونده، مأموران در فرصت مناسب که متهم قصد طعمه قرار دادن  فرد دیگری را داشت، او را دستگیر کردند.

جعفری اضافه کرد: این کلاهبردار بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است که ۱۲ شاکی در این رابطه به پلیس مراجعه  کرده اند و احتمال افزایش شاکیان پرونده وجود دارد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان از شهروندان خواست تا درصورت کلاهبرداری با این شیوه و شگرد از آنان، در اسرع وقت برای ثبت شکایت به پلیس آگاهی شهرستان قشم مراجعه کنند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *