آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شهردار قشم:

می‌خواستند شهردار نباشم/ موضوعات مطرح‌شده در خصوص دلایل استعفای بنده کذب است

شهردار مستعفی قشم گفت: بعضی افراد می‌خواستند من در سمت شهردار قشم حضور نداشته باشند و فرد دیگری را برای این سمت انتخاب کرده بودند.

 بازخبر / احمد رحیمی هلری  اظهار کرد: فشار بیش‌ از حد از سوی شورای اسلامی شهر و اشکالاتی که عموماً به‌صورت کلی و بدون مصداق عینی به عملکرد شهرداری وارد می‌شد، راهی جز استعفا برای این‌جانب باقی نگذاشته بود.

وی با اشاره به برکناری چند ماه گذشته شهردار که به‌صورت غیرقانونی برگزار و درنهایت به تائید نهایی نرسید، گفت: در تمام طول خدمت به مردم شریف قشم، سعی کرده‌ام ضمن همراهی با مسئولان شهر، نسبت به برچیدن مشکلات شهری اقدام کنم.

رحیمی هلری ادامه داد: موضوعات مطرح‌شده در خصوص مشکلات خانوادگی بنده، به‌هیچ‌وجه صحت ندارد و کذب محض است و تنها همراهی نکردن شورای اسلامی با بنده علت استعفای این‌جانب بوده است.

وی همچنین از طرح ۹ سؤال شورای اسلامی از شهردار پرده برداشت و افزود: تمامی سؤالات به‌صورت کلی بوده و این در حالی است که برای استیضاح شهردار باید مستندات قانونی و گزارش حسابرس موجود باشد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *