اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

افتتاح طرح ملی داناب استان هرمزگان در میناب

طرح ملی دانش آموزی نجات آب و گسترش سواد آبی در استان هرمزگان به میزبانی شهرستان میناب در مدرسه نمونه دولتی جوادالائمه(ع) افتتاح شد.

  بازخبر /طرح ملی دانش آموزی نجات آب و گسترش سواد آبی در استان هرمزگان به میزبانی شهرستان میناب در مدرسه جوادالائمه(ع) با حضور مدیرکل آب منطقه ای هرمزگان، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با شرکت ۳۰۰ دانش آموز افتتاح شد.

مشارکت ۲۵ هزار دانش آموز هرمزگانی در طرح ملی داناب
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: ۲۲ هزار دانش آموز متوسطه اول و ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم در طرح ملی داناب در هرمزگان مشارکت دارند.

محمد قویدل با بیان اینکه دومین روز از برگزاری کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان نیز بنام شهدای دانش آموز نامگذاری شده است، اضافه کرد: برنامه ملی داناب در راستای افزایش سواد آبی دانش آموزان استان هرمزگان در شهرستان میناب در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند با ارائه مقاله، داستان، شعر، کلیپ و طراحی در بخش مسابقه این طرح تا پایان بهمن ماه با موضوع نجات آب و گسترش سواد آبی شرکت کنند.

برگزاری طرح ملی داناب در هرمزگان با رویکرد علمی و فرهنگی با مشاوره جهاد دانشگاهی
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی هرمزگان نیز در این مراسم، گفت: طرح ملی داناب در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم، نهم و یازدهم با محوریت انسان و محیط زیست در حال برگزاری است.

حمید یاسی پور طهرانی،افزود:این طرح برای دانش آموزان در دشت های میناب، جناح، کهورستان، شمیل و رودان در حال اجراست.

وی، تصریح کرد: این طرح در شش بخش آموزشی، مشارکتی، ارتباطی، رسانه، انگیزشی، ارزیابی و ارزشیابی اجرا می شود.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از تمام توان و ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه ای خود برای اجرای موفق این طرح استفاده می کند.

یاسی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی بعنوان یک مجموعه علمی و تخصصی مشاوره طرح ملی داناب را در هرمزگان بر عهده دارد امسال این رویداد با یک رویکرد علمی و فرهنگی ویژه این طرح برگزار شده است.

اجرای طرح داناب با هدف فرهنگ سازی و بالابردن آگاهی عمومی دانش آموزان در مدیریت مصرف آب
مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان گفت: هدف از اجرای طرح ملی داناب فرهنگ سازی و بالابردن آگاهی عمومی آینده سازان کشور در زمینه مشارکت در مدیریت مصرف آب، نهادینه کردن فرهنگ مصرف آب، فرهنگ استفاده از محیط زیست و آشنایی آحاد جامعه نسبت به موضوع آب و محیط زیست است.

هوشنگ ملایی افزود: یکسری ظرفیت ها در هرمزگان وجود دارد که باید آن را به فعل در بیاوریم و مستلزم آن نیز مشارکت دانش آموزان را می طلبد.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی راندمان مصرف آبی بالاست و باید در آبیاری این بخش تجدیدنظر صورت گیرد.

ملایی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت نیز دچار پرمصرفی آب هستیم به گونه ای که ۳۵ درصد مصرف ما نسبت به جهان در این بخش بیشتر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *