اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تشدید اجرای طرح ضربتی اقتدار ۱۰ با دستگیری بیش از ۳۰۰ متهم در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی اقتدار ۱۰ و دستگیری ۳۳۳ متهم، سارق، مظنون به سارق و معتاد متجاهر در اجرای این طرح خبرداد.

بازخبر /    سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخوردی جدی با مجرمان و متخلفان و در اجرای مطالبات شهروندان، طرح ضربتی اقتدار ۱۰ را به مدت ۴۸ ساعت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: دراجرای این طرح ضربتی مجموعا تعداد ۳۳۳ نفر شامل: سارق، کیف قاپ، مظنون به سارق، خرده فروش مواد مخدر، معتادان متجاهر، اتباع بیگانه دستگیر که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان در این طرح ضربتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند ۴ نفره سارق قطعات و محتویات داخل خودرو شامل ۲ نفر سارق اصلی و ۲ مالخر شناسایی و در یک عملیات ضربتی اعضاء این باند را دستگیر که متهمان تاکنون به ۲۹ فقره سرقت اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ اسماعیل مشایخ خاطرنشان کرد: ماموران طی عملیاتی دیگر در این طرح یک سارق که با نزدیک شدن به باجه های عابر بانک و حفظ رمز کارت اشخاص با سرقت کارت آنان اقدام به برداشت وجوه نقد می کرد را شناسایی ودستگیر ودر ادامه تعداد ۶ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد را شناسایی و دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه و محل پاتوق آنها مقادیری مواد مخدر در بسته های مختلف و آماد فروش کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: در اجرای این طرح با تلاش همه جانبه ماموران و انجام کار اطلاعاتی و کشت زنی های پنهان دریکی از محلات یک کارگاه تهیه و تولید مشروبات دست ساز شناسایی و منهدم و ضمن دستگیری عامل اصلی تاسیس این کارگاه خانگی، مقادیری مشروب دست ساز به همراه آلات و ادوات مربوطه کشف و ضبط شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *