ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چهارمین دوره المپیاد ورزش های ساحلی بندرعباس

چهارمین دوره المپیاد ورزش های ساحلی بندرعباس برگزار می شود. نشست هماهنگی در خصوص برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزش های ساحلی بندرعباس برگزار شد. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان در خصوص ورزش های ساحلی باید از این ظرفیت به درستی بهره گیری کنیم.

بازخبر / در این نشست که با حضور شهرداران مناطق و نمایندگان آنها و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس صورت گرفت محسنی اظهار کرد: ما باید الگویی برای استان های دیگر و مشوقی برای جوانان خود استانمان در زمینه ورزش های ساحلی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در سالهای گذشته توانستیم میزبانی این مسابقات را عهده دار شویم و باعث شکوفایی استعدادهای زیادی در این المپیاد باشیم. بهتر است با همکاری شهرداران تمام مناطق این کار را به نحو احسن انجام دهیم.

محسنی در ادامه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان هرمزگان در نظر داریم این المپیاد را در تاریخ ۲۷ آذر ماه برگزار کنیم که چهارمین دوره از این المپیاد می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خاطرنشان کرد: امسال این المپیاد با سال های گذشته تفاوت ویژه ای دارد آن هم یادواره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان است که این المپیاد در راستای این کنگره ملی امسال برگزار می شود.
وی همچنین از شهرداران سه مناطق و نمایندگان آنان خواست تا در ساماندهی نوار ساحلی همکاری لازم را داشته باشند و خلأهای موجود را برطرف کنند، تا بتوانیم هرمزگان را به عنوان قطب ورزش های ساحلی معرفی کنیم. و در سال های آینده بتوانیم در سطوح بین المللی این مسابقات را برگزار کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در سالیان گذشته این مسابقات در رشته های فوتبال، والیبال، دو ساحلی و دیگر رشته های ورزشی برگزار شد که امسال بر این هستیم تا رشته های برگزاری این المپیاد را گسترش دهیم و رشته های قایقرانی، شنا،دو میدانی، دو استقامت، پرتاب وزنه، پرچم در ساحل، بدمینتون ساحلی، والیبال، فوتبال ساحلی، اسکی روی آب ، جت اسکی و پدل برد را به این المپیاد افزوده ایم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *