آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بزودی بوی نامطبوع شهر بندرعباس رفع می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بوی نامطبوعی که در سطح شهر بندرعباس منتشر شده با پیگیری های صورت گرفته و اعمال تدابیر لازم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

بازخبر / رضا مدرس سه شنبه شب(۲۶ آذر) در جلسه بررسی بوی نامطبوع در سطح شهر بندرعباس، افزود: برای رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی و همکاری مردم است، مردم می توانند با جلوگیری از ورود روان پساب خانگی در کوچه ها در مطلوب سازی فضای پیرامون خود ما را یاری کنند.

وی لایروبی خور گور سوزان را از دیگر راهکارهای رفع انتشار بوی نامطبوع بندرعباس دانست و عنوان کرد: می توان با لایروبی این خور در کاهش این معضل کمک شایانی کرد.

مدرس اضافه کرد: تصفیه بهینه فاضلاب شهر بندرعباس از دیگر راهکار های رفع این معضل است که باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فضلاب شهری استان باید زمان بندی مشخص کند و طبق آن تصفیه پساب بندرعباس را مطابق استانداردهای زیست محیطی انجام دهد.

این مقام مسئول با اشاره به فاضلاب بافت های فرسوده شهر بندرعباس، گفت: در این مورد نیز باید راه و شهرسازی، شهرداری بندرعباس و آب و فاضلاب شهری ورود کنند تا این مشکل رفع شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *