ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ممنوعیت عرضه قلیان در ساحل بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در طول نوار ساحلی بندرعباس در برخی ساعات ممنوع است.

بازخبر /  نظر به ضرورت فراهم سازی زمینه بهره مندی عموم شهروندان از سواحل دریا و بهره گیری از زیبایی ها و طراوت و نشاط آن و همچنین بهره گیری مطلوب از زیرساخت های فراهم شده توسط دستگاه های متولی جلسه ای  به ریاست فرماندار بندرعباس برگزار شد.
فرماندار شهرستان بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده و بمنظور فراهم سازی زمینه بهره مندی عموم شهروندان از سواحل شهر و زیر ساختهای ساحل مربوطه ، عرضه قلیان از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در طول ساحل بندرعباس ممنوع است.
عزیزاله کناری تصریح کرد: با توجه به ضرورت بهره گیری شهروندان و خانواده ها از ساحل زیبا و باطراوت و دریای آبی،  از ساعت ۱۶ تا ۲۲ عرضه قلیان از پارک کپشکن سورو تا غدیر ممنوع است و هماهنگی لازم با  شهرداری، انتظامی و  قضایی انجام شده است.
وی بیان کرد: همچنین مقرر شده است در محدوده ساحلی توسط شهرداری به کمک بهداشت و درمان، محیط زیست و سایر دستگاه های مرتبط، پیام های ارشادی و تشویقی و… جهت آشنایی بیشتر جوانان با مضرات استفاده از قلیان با نصب بنر و… اطلاع رسانی و هشدار داده می شود.
کناری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی شهروندان، میزان مصرف قلیان در ساحل به حداقل ممکن برسد و ساحل عاری از آلودگی داشته باشیم تا خانواده ها به راحتی بتوانند در ساحل حضور یابند و به تفریح بپردازند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *