آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تأمین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن از اولویت‌های راه‌وشهرسازی هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در حکمی سید ناصر اشرفی را به سمت سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان منصوب کرد.

بازخبر /آرش رضایی در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به حساسیت و اهمیت وظایف این معاونت، عنوان کرد: در ماه‌های اخیر گام‌های ارزنده‌ای در راستای انجام اقدامات مناسب در این معاونت برداشته شد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف در دوره جدید مدیریت حوزه معاونت املاک و حقوقی استفاده شود.

سید ناصر اشرفی، سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم از اعتماد مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در سپردن این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و افزود: تأمین زمین برای اجرای مناسب طرح اقدام ملی ساخت مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های ما با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت خواهد بود تا به خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم.

رستم گورانی، سرپرست سابق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم، عنوان کرد: در دوره مسئولیت این معاونت با به‌کارگیری توان علمی و فنی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط، تلاش شد موضوعات حوزه املاک و حقوقی پیگیری و به نتایج خوبی برسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *