ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در دیدار استاندار هرمزگان با معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

پیگیری حمایت از اجرای طرح‌های پرورش ماهی در هرمزگان

استاندار هرمزگان در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور، حمایت از اجرای طرح‌های پرورش ماهی در هرمزگان را مورد پیگیری قرار داد.

بازخبر /فریدون همتی استاندار هرمزگان روز شنبه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز حضور داشت، استاندار هرمزگان موضوع حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان به‌ویژه تعاونی‌های صیادی جهت مشارکت در اجرای طرح‌های پرورش ماهی در هرمزگان را مطرح کرد.

وی پرورش ماهی را یکی از ظرفیت‌های مهم و اشتغال‌زا در هرمزگان اعلام کرد و گفت: هدف‌گذاری‌های خوبی در این زمینه در استان صورت گرفته تا بتوانیم از این طریق ضمن ایجاد اشتغال، درآمدزایی مناسبی نیز برای مردم هرمزگان انجام شود.

همتی وجود تعاونی‌های صیادی در مناطق ساحلی هرمزگان را یک ظرفیت خوب جهت مشارکت در اجرای طرح‌های پرورش ماهی دانست و تصریح کرد: باید حمایت لازم با پرداخت تسهیلات جهت مشارکت تعاونی‌های صیادی در طرح‌های پرورش ماهی صورت گیرد و تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی یکی از امکانات خوب در این حوزه است.

معاون اول رئیس‌جمهور نیز ضمن استقبال و موافقت با این پیشنهاد استاندار هرمزگان، بر لزوم مطرح شدن موضوع حمایت از طرح‌های پرورش ماهی در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور تأکید کرد تا از این طریق اقدامات لازم در این حوزه صورت گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *