آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی:

هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس ۱۳ منطقه هرمزگان اعزام شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از اعزام هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس شبانه‌روزی ۱۳ منطقه هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی خبر داد.

بازخبر /موسی دادی زاده سرخائی با اعلام این خبر افزود: دوران نوجوانی و بلوغ، ازنظر جسمی و روانی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌های زندگی به شمار می‌رود و بسیاری از مسائل و موضوعات مربوط به سلامت در این سنین پایه‌ریزی می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی علاوه بر مشکلاتی که سایر نوجوانان با آن مواجه هستند به دلیل دوری از خانه و خانواده نیاز به توجه بیشتری دارند، لذا در طرح ارتقاء سلامت نوجوانی دانش آموزان آموزش‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم، بلوغ، خودمراقبتی و مهارت‌های زندگی را فرا می‌گیرند و مراقبت‌های مختلف را دریافت می‌کنند.

دادی زاده تصریح کرد: هفتمین کاروان توزیع ملزومات بهداشتی مدارس شبانه‌روزی دختر و پسر استان هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی به ۱۳ منطقه استان هرمزگان اعزام شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ادامه داد: اقلام هفتمین کاروان بهداشتی به مقصد آموزش‌وپرورش نواحی ۱ و ۲ بندرعباس و شهرستان‌های بشاگرد، میناب، رودان، جاسک، سیریک، حاجی‌آباد، بندرلنگه، بندر خمیر و مناطق، رودخانه، سندرک و فین اعزام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سه هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و لوازم شخصی شامل حوله، مسواک، خمیردندان، شامپو، صابون و ملزومات موردنیاز دختران ویژه مدارس شبانه‌روزی استان توسط اداره سلامت و تندرستی این اداره کل تهیه و در مدارس مجری طرح توزیع شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *