ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دوره آموزشی کوراش دختران هرمزگانی

دختران کوراش‌کار هرمزگانى با موفقیت دوره آموزشى یک هفته‌اى این رشته را زیر نظر سرمربى تیم ملى کوراش تایوان پشت سر گذاشتند.

بازخبر /راضیه مارزى و مریم دهقانى دو تن از دختران کوراش‌کار هرمزگانى با موفقیت دوره آموزشى یک هفته‌اى این رشته را زیر نظر سرمربى تیم ملى کوراش تایوان پشت سر گذاشتند.
این دوره آموزشى به مدت یک هفته تحت نظر «لیا تین ینگ» سرمربى تیم ملى کوراش تایوان در آکادمى فدراسیون ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران برگزار شد و بانوان هرمزگانى مدارک آموزشى خود را با موفقیت در این دوره کسب کردند.
«لیا تین ینگ» مدرس و مربى مطرح کوراش جهان است که سالهاست هدایت تیم ملى تایوان را در مسابقات مختلف اعم از مسابقات قهرمانى جهان و بازی‌هاى آسیایى برعهده دارد.
او چندى پیش به همت فدراسیون ووشو که رشته کوراش را تحت پوشش دارد، وارد ایران شد تا دوره‌هاى آموزشى را براى مربیان و ورزشکاران برگزار کند. این دوره‌هاى آموزشى مورد استقبال زنان کوراش و سایر رشته‌هاى رزمى قرار گرفت.
این مربى سابقه هدایت تیم ملى اندونزى را هم در کارنامه دارد و با فضاى ورزش ایران آشناست، چراکه سابقه چند مرتبه حضور در کشورمان را دارد.
وى در بازى‌هاى آسیایى ۲۰۱۸ جاکارتا نیز سرمربى تیم ملى کوراش تایوان بوده است.
کوراش چندى است از فدراسیون جودو جدا و تحت پوشش فدراسیون ووشو قرار گرفته است و بر این اساس فدراسیون ووشو برنامه‌هاى مختلفى براى پیشبرد اهداف این رشته مدال‌آور دارد. میثاق حیران رئیس انجمن کوراش هرمزگان در این باره گفت: هدفمان رشد و توسعه کوراش در تمامى استان است.
وى افزود: حضور بانوان هرمزگانى در دوره آموزشى این رشته که هفته گذشته تحت نظر مربى مطرح تایوانى صورت گرفت نویدبخش توسعه کوراش در میان دختران استان است و در این زمینه براى آقایان هم برنامه‌هاى ویژه‌اى داریم.
رئیس انجمن کوراش استان هرمزگان اظهار داشت: امیدوارم با برنامه‌ریزى‌هاى صورت‌گرفته شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در المپیاد سال آینده باشیم.
حیران در پایان تصریح کرد: تمامى برنامه‌هایى را که در هیأت استان جهت پیشبرد ووشو در نظر گرفته‌ایم به‌صورت برابر در کوراش هم اجرایى خواهیم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *