اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام در هرمزگان

میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور به هرمزگان داده شد

بازخبر /دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی هرمزگان خبر داد.
دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع سالیانه این رشته به میزبانی تهران گفت: با توجه به عملکرد موفق ورزشکاران هرمزگانی در سطح کشور و برگزاری منظم مسابقات استانی در یک سال گذشته، فدراسیون این رشته ورزشی میزبانی مهم‌ترین رویداد کشوری را به هرمزگان واگذار کرده است.
مهدی نصیبی افزود: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشته فیزیک، ماسکولار فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می شود.
وی گفت : این رقابت مهم کشوری با حضور ورزشکارانی از سراسر ایران هفتم تا نهم اسفندماه سالجاری به میزبانی سالن بین المللی فجر بندرعباس برگزار می شود.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان که در این مجمع حضور داشت گفت: ورزشکاران هرمزگانی از آمادگی خوبی برای این پیکارها برخوردار هستند.
حسین اخلاقی افزود: شرایط و امکانات برگزاری این رقابتها به میزبانی بندرعباس مورد تایید بازرسان فدراسیون و مسئولان کمیته برگزاری مسابقات رسیده است. وی در گفت: علاقه مندان به این رشته ورزشی می‌توانند از طریق سایت هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان از اواخر بهمن ماه سالجاری برای تماشا این رقابتها بلیت اینترنتی تهیه کنند.
نفرات برتر این رقابتها به همراه تیم ملی فروردین سال آینده عازم مسابقات آسیایی شانگهای چین خواهند شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *