اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نخستین جلسه اعضای هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد

نخستین جلسه اعضای جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به ریاست هومن رفیعی بندری رئیس هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد.

بازخبر /  نخستین جلسه اعضای جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به ریاست هومن رفیعی بندری رئیس هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد.
در این جلسه که روسای کمیته های داوران، انضباطی، فوتسال، فوتبال ساحلی ، روابط عمومی ، نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال بندرعباس حضور داشتند ، هومن رفیعی بندری گفت:  با تلاش همکارانم دفتر هیات بازسازی شده و حدود یک هفته است که درب هیات به روی ارباب رجوع ها بازاست .
وی بیان داشت : تلاش مجموعه هیات فوتبال شهرستان بندرعباس این است که به گونه ای فعالیت کنند که رضایت باشگاه داران و علاقمندان به فوتبال را جلب کند.

رفیعی بندری گفت: از زمانی که مسوولیت هیات فوتبال شهرستان بندرعباس را بر عهده گرفته ام دغدغه اصلی باشگاه داران برگزاری مسابقات است که در مورد مسابقات و نحوه برگزاری آن به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد و یقینا تا پایان سال برنامه های خود را اجرایی می کنیم .
وی اظهار داشت: روسای کمیته های مختلف را انتخاب کرده ایم و از همه آن ها خواسته ام که از دل و جان برای فوتبال این شهرستان تلاش کنند تا بتوانند عقب ماندگی فوتبال بندرعباس را تا حدود زیادی مرتفع نمایند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : من خود را یک فرد ورزشی می دانم و علاقه زیادی به ورزش این استان دارم به همین خاطر اگر رئیس هیات هم نبودم به ورزش کمک می کردم همان طور که کمک های زیادی صورت گرفته است و یقینا در ادامه هم این کار انجام خواهد شد.
رفیعی در ادامه درخواست های مسوولان کمیته های مختلف را پاسخ داد و گفت: دغدغه کمیته داوران برگزاری کلاس های داوری است که دغدغه به جای است به همین خاطر تا پایان سال کلاس های مختلف داوری برای علاقمندان به داوری برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت : به زودی البسه داوری خریداری می شود و مثل گذشته تمرینات هفتگی داوران انجام خواهد شد و کلاس های آموزشی هفتگی هم برای داوران خواهیم داشت.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در خصوص کمیته مسابقات هم گفت: به زودی مسوول این کمیته هم معرفی خواهد شد و با برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت مسابقات مختلفی خواهیم داشت .
رفیعی بندری در مورد برگزاری رقابت های فوتسال در سطح شهرستان بندرعباس هم گفت: خوشبختانه فردی دلسوز والبته کار بلد برای این کمیته انتخاب کرده ایم و به زودی فعالیت های فوتسالی در سطح شهرستان رنگ وبو تازه ای خواهد گرفت.
وی در مورد کمیته انضباطی هم گفت: برای ریاست این کمیته هم فردی انتخاب شده است که زیر بم مسائل انضباطی را بلد است و انشاالله با وجود ایشان دغدغه ای در مورد مسائل انضباطی نخواهیم داشت.

کوهیار دادگر دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس هم در این جلسه گفت: باید در این چندماه باقی مانده از سال فعالیت های فوتبالی شهرستان را شروع کنیم .
زمان زیادی از دست رفته است و جبران آن سخت است اما با تلاش همکاران نتیجه خوبی از فعالیت های فوتبالی در سطح شهرستان خواهیم دید.

سید محمد بنی هاشمی نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس هم گفت: باشگاه های که علاقمند به شرکت در مسابقات شهرستان بندرعباس هستند باید هرچه زودتر اعلام آمادگی کنند و اگر باشگاهی به هیات مراجعه نکرد یقینا نمی تواند در مسابقات ما حضور داشته باشد.
وی گفت: باشگاه های قدیمی وریشه دار بندرعباس باید به فوتبال شهرستان برگردنند و یقینا برای این اتفاق هیات فوتبال همکاری لازم را خواهد کرد.

بنی هاشمی اظهار داشت : اگر فوتبال شهرستان بندرعباس زنده باشد یقینا فوتبال استان هم رنگ وبو دیگری به خودش خواهد گرفت وبرای پویایی فوتبال بندرعباس نیاز به حمایت همه داریم و هرکس دلش برای فوتبال این شهرستان می سوزد به کمک ما بیاد.

  

 

 

 

 

 

خ/۱۲/ سید محمد بنی هاشمی

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *