ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
دبیر اول سفارت هلند در جزیره کیش:

ایران می تواند شریک تجاری بسیار خوبی برای هلند باشد

سمینار و کارگاه های آموزشی مدیریت آب ، فاضلاب ، پسماند و سرمایه گذاری با تاکید بر الگوهای برنامه ریزی و طراحی شهری دوازدهم آذر با حضور تاکو، دبیر اول سفارت هلند در ایران ، هرمان هیسمن از وزارت زیرساخت و آب کشور هلند ، آلبرت کیسمان و هسل شرمن متخصصان حوزه آب و فاضلاب از اتحادیه اروپا در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

بازخبر /    تاکو دبیر اول سفارت هلند در آئین پایانی سمینار و کارگاه های آموزشی مدیریت آب ، فاضلاب ، پسماند و سرمایه گذاری با تاکید بر الگوهای برنامه ریزی و طراحی شهری در کیش، با تاکید بر روابط خوب ایران و هلند گفت: در سال ۲۰۱۶ توانستیم شرکت ها و بخش خصوصی هلند را برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش های مختلف به ایران بیاوریم. در حال حاضر با توجه به شرایط سیاسی موجود نیز تلاش می کنیم تا این امر ادامه یابد.

وی ضمن تشکر از مهمان نوازی جزیره کیش، بازدید خود و هیئت همراه از سایت بازیافت و سیستم مدیریت پسماند و تصفیه آب کیش را بسیار خوب و جالب ارزیابی کرد.

دبیر اول سفارت هلند در ایران از امضا تفاهمنامه در مباحث زیست محیطی، تغیر اقلیم و مدیریت پسماند مابین ایران و هلند خبر داد و افزود ایران می تواند یک شریک تجاری خوب برای هلند باشد.

متخصص آب، فاضلاب و پسماند و نماینده  pib نیز در سخنان خود، جزیره کیش را جای بسیار زیبایی دانست و از حضور این تعداد علاقه مند به مباحث آب، فاضلاب و پسماند ابراز خشنودی کرد.

آلبرت کیسمان افزود: حضور بانوان در مباحث زیست محیطی بسیار پر رنگ است و ما در هلند شما را الگوی خود قرار خواهیم داد.

این عضو متخصص هیئت هلندی با مرور تاریخچه تفاهم bwin بین ایران و هلند و همکاری های صورت گرفته در این زمینه طی دو سال گذشته پیرامون مباحث زیست محیطی، آب، فاضلاب و پسماند، ابراز امیدواری کرد این ارتباطات و همکاری ها کماکان ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی مدیریت آب، فاضلاب، پسماند و سرمایه گذاری با تاکید بر الگوهای برنامه ریزی و طراحی شهری نیز فعالان این حوزه در جزیره کیش با آخرین تکنولوژی ها و نحوه عملکرد کشور هلند در این زمینه آشنا خواهند شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *