ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۲۰ آذر؛ مهلت مراجعه به سایت «بسته معیشتی»/ ارسال کدرهگیری به افرادی که آنرا دریافت نکرده‌اند

بنابر اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده‌اند، اما آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند، ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

بازخبر /  همچنین هموطنان می توانند تا تاریخ ۲۰ آذرسال جاری برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

گفتنی است با توجه به اینکه شماره‌گیری با  کد دستوری #۶۳۶۹*  نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) آخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است و درصورت نیاز و ایجاد تقاضا، هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که از این  کد دستوری استفاده نکرده‌اند فراهم می‌شود. 

پسندیدم(8)نپسندیدم(1)

1 نظر برای “۲۰ آذر؛ مهلت مراجعه به سایت «بسته معیشتی»/ ارسال کدرهگیری به افرادی که آنرا دریافت نکرده‌اند”

  1. سردار عالی زاده گفت:

    سلام به نظر میرسد در بررسی پرداخت بسته حمایتی توجه کافی نشده است ای کاش اول بررسی های کافی ودرست انجام میشد بعد پرداخت میشد الان سوالاتی در بررسی مجدد گنجانده شده که به هیچ وجه درستی یا نادرستی در امد را نشان نمیدهد واین در پرداخت کمک معیشیتی ملاک قرار میگیرد بنده بازنشسته هستم حقوقم ۳ه تومن با کسورات هست دو نفر تحصیل کرده بیکار دارم ومبغلی هم بایت کمک معیشتی پرداخت نشده است حساب بانکی گویای در امد فرد نمیتواند باشد لطفا مورد توجه قرار دهید با تشکر

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *