اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
امام جمعه شهرستان میناب:

آب میناب کماکان به بندرعباس منتقل می شود و خواهد شد

امام جمعه میناب با اشاره به بدقولی مسئولان در خصوص توقف انتقال آب میناب به بندرعباس، گفت: تابلویی در میناب زده شد که ۱۸۰ روز دیگر انتقال آب میناب به بندرعباس متوقف می شود اما متاسفانه با وجود گذشتن چندین ۱۸۰ روز کماکان آب میناب به بندرعباس منتقل می شود و خواهد شد.

بازخبر / حجت الاسلام میرزا محمدحسین معتمدی‌فر در خطبه های نماز جمعه میناب، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات متاسفانه موتورهای حرف زنی بدون عمل دوباره به راه افتاده است.
خطیب جمعه میناب افزود:نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر به قول های انتخاباتی خود جامه عمل نمی پوشانند.
وی ادامه داد: باید به حرف و قول خود عمل کنیم تا مردم به ما ایمان بیاورند چرا که تمام تلاش دشمن بر این است تا مردم را دلسرد کنند.
حجت الاسلام معتمدی‌فر با اشاره به بدقولی مسئولان در خصوص توقف انتقال آب میناب به بندرعباس، گفت: تابلویی در میناب زده شد که ۱۸۰ روز دیگر انتقال آب میناب به بندرعباس متوقف می شود اما متاسفانه با وجود گذشتن چندین ۱۸۰ روز کماکان آب میناب به بندرعباس منتقل می شود و خواهد شد.
امام جمعه میناب افزود: کاندیداهایی که در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد سعی کنند قولی را به مردم بدهند که توان اجرای آن را دارند و مدیون مردم نباشند.
وی تصریح کرد: رویه ای که اخیرا شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه ها در خصوص بنزین در نظر گرفته اذیت و آزار آشکار به مردم است.
حجت الاسلام معتمدی‌فر خاطرنشان کرد: دورانی که با مکر و حیله برنامه ای را اجرا می کردید گذشته و تکلیف مردم را چنانی که می خواهید بنزین را سهمیه بندی یا گران کنید مشخص کنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *