آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی با آغاز هفته دولت در بخش مرکزی میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: در اولین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی در فصل‌های عمران روستایی، آموزش‌وپرورش، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

   بازخبر /  محمد احمدی  در میناب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، گفت: به همت دولت محترم تدبیر و امید گام‌های مثبت و اثربخشی طی سالیان اخیر در جهت رفاه و اشتغال شهرستان میناب برداشته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: در اولین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی در فصل‌های عمران روستایی، آموزش‌وپرورش، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در بخش مرکزی میناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار با کمک بخش خصوصی و دولت هزینه شده است.

فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اشتغال بیش از یک‌صد و پنجاه نفر را به همراه داشته است.

احمدی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دولت نیز در راستای افزایش رفاه اجتماعی و اشتغال، پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف این شهرستان افتتاح و بعضاً کلنگ زنی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *