اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار شهرستان بندرعباس:

بهره‌برداری از ۱۴۴ پروژه عمرانی به ارزش ۶۸۲ میلیارد تومان در بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: در اولین روز هفته دولت برنامه‌ها با غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدا بندرعباس آغاز و با حضور دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان، تعدادی از پروژه‌های منتخب شهر بندرعباس افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

   بازخبر / عزیزاله کناری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد  ۱۴۴ پروژه عمرانی به ارزش  ۶۸۲ میلیارد تومان  در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که به لحاظ اعتباری معادل ۳۷ درصد کل پروژه‌های افتتاحی استان  است.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۱ پروژه در شهر بندرعباس ،  ۲۴ پروژه در بخش مرکزی ، ۱۰ پروژه در بخش تخت، سه پروژه در بخش قلعه قاضی و  ۶ پروژه از مجموع پروژه‌های آماده بهره‌برداری در بخش فین قرار دارد.

 این مقام مسئول بیان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به فصل عمران شهری و روستایی با ۵۶ پروژه و بیشترین میزان اعتبار مربوط به فصل صنعت و معدن با ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار است.

  کناری عنوان کرد: در اولین روز هفته دولت برنامه‌ها با غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدا بندرعباس آغاز و با حضور دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان، تعدادی از  پروژه‌های منتخب شهر بندرعباس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *